Brev:
D-vitamin når man bor i USA
9. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
D-vitamin når man bor i USA
Hej Helen,
Har lige sendt et spørgsmål om jern, men nu er den også gal med D-dråberne. De var ellers bestilt hjem, men skal doseres med mærkeligt (en dråbe på brystvorten og så skal barnet sutte i min 30 sek....). De kiggede meget underligt på mig i butikken da jeg bad om D-dråber til en baby.
Kan man regne med at en 7 mdr får nok D-vitamin via solen, når nu vi bor i Californien, hvor solen jo nok skinner lidt mere end i DK? Vi er ude hver dag, men ikke i timevis, og hun sidder jo oftest i skygge i klapvognen.....
Tak på forhånd!